• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 شهریور 1398
کد مطلب : 79179
+
-

قشقایی:  امیدوارم طلسم 40 ساله را بشکنم

ملی‌پوش دسته 55 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: امیدوارم پس از 40 سال در سبک وزن مسابقات جهانی برای کشورم مدال‌آوری کنم. به گزارش ایسنا «حافظ قشقایی» با بیان این‌که از آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات جهانی تایلند برخوردار است، عنوان کرد: نزدیک به 4ماه است در اردو هستیم و طی این مدت تمرینات و رکوردزنی‌های قابل قبولی داشته‌ام.

وی تصریح کرد: ورزشکارانی از کشورهای کره شمالی، ویتنام و قزاقستان مهم‌ترین رقیبانی هستند که در این مسابقات خواهم داشت، اما ورزشکار اهل کره شمالی از اسطوره‌های تاریخ وزنه‌برداری است.

قشقایی با بیان این‌که مسابقات تایلند جنبه انتخابی المپیک 2020 را نیز دارد، تاکید کرد: از آنجا که ایران همیشه یکی از مدعیان اصلی وزنه‌برداری در دنیاست، انتظار می‌رود با دست پُر از این مسابقات برگردیم و در این راه همه تلاشمان را خواهیم کرد. این وزنه‌بردار کرمانشاهی افزود: این برای اولین بار است در مسابقات جهانی حضور دارم، برای همین تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا توانایی خود را نشان دهم و مدال‌آوری کنم. حافظ قشقایی ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران، ظهر چهارشنبه این هفته با حریفانش رقابت خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید